#25796: "points for snake with head and tail on the same tile counted twice"
What is this report about?
Petra a zo c'hoarvezet ? Trugarez evit dibab amañ dindan
Deskrivadur dre ar munud
• Which part of the rules was not respected by the BGA adaptation
Blue snake was finished with a tile that had head and tail on it, but it was the same snake. Point were counted twice.• Ha posupl eo gwelet torridigezh ar reolenn e replay ar bartienn ? Ma 'z eo ya, da be niverenn taol ?
When replaying, it displays correctly, however, during the game it countinues to cound with the double points and its shown in the history twice as well (see screenshot)• Peseurt merdeer eo hoc'h hini ?
Google Chrome v85
Roll-istor an danevelloù bog
Ouzhpennañ un dra bennak d'an danevell-mañ
- Niverenn taol all / Niverenn ar fiñv
- Ha renket eo bet ar gudenn gant an douchenn F5 ?
- Ha c'hoarvezet eo ar gudenn meur a wech ? Bewech ? Cheñch-dicheñch ?
- M'ho peus un dapadenn skramm eus ar gudenn (ho pezit soñj d'eus se !), gellout a rit implij Imgur.com evit e bellgargañ hag eilañ/pegañ al liamm amañ.