#8962: "2nd move order out of mud did not move robot. First order was given by zap."
Petra a zo c'hoarvezet ? Trugarez evit dibab amañ dindan
Petra a zo c'hoarvezet ? Trugarez evit dibab amañ dindan
Gwiriit mar-plij ma n'eus ket dija un danevell evit an hevelep dodenn
M'oc'h a-du, VOTIT evit an danevell-mañ. An danevelloù gant ar muiañ a vouezhioù a vo studiet DA GENTAÑ !
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Deskrivadur dre ar munud
-
• Mar-plij, eilit/pegit ar gemennadenn fazi a zo war ho skramm, ma zo unan.
When a robot is in mud, only its first move order is to be ignored, and the second should move it out of the mud, even if there was a turn in between.
-
• Displegit deomp, mar-plij, ar pezh ho poa c'hoant d'ober, ar pezh ho peus graet hag ar pezh a zo c'hoarvezet 'benn ar fin
Yes, replay from move 80. The bug occurs at move 81 I think, or 82.
• Peseurt merdeer eo hoc'h hini ?
Google Chrome v49
-
• Mar-plij, eilit/pegit an destenn e Saozneg ha n'eo ket en ho yezh. M'ho peus un dapadenn skramm eus ar gudenn (ho pezit soñj d'eus se !), gellout a rit implij Imgur.com evit e bellgargañ hag eilañ/pegañ al liamm amañ.
When a robot is in mud, only its first move order is to be ignored, and the second should move it out of the mud, even if there was a turn in between.
-
• Ha dibres eo an destenn-mañ er sistem treiñ? Ma ya, daoust ha troet eo bet ouzhpenn 24 eur 'zo ?
Yes, replay from move 80. The bug occurs at move 81 I think, or 82.
• Peseurt merdeer eo hoc'h hini ?
Google Chrome v49
-
• Displegit ho kinnig mar-plij, e berrgomzoù met en un doare resis, evit ma vefe an aesañ posupl kompren mat ar pezh ho peus c'hoant lâret.
When a robot is in mud, only its first move order is to be ignored, and the second should move it out of the mud, even if there was a turn in between.
• Peseurt merdeer eo hoc'h hini ?
Google Chrome v49
-
• Petra oa diskouezet war ar skramm pa 'z oc'h chomet stanket (Skramm goullo ? Ul lodenn eus etrefas ar c'hoari ? Kemennadenn fazi ?)
When a robot is in mud, only its first move order is to be ignored, and the second should move it out of the mud, even if there was a turn in between.
• Peseurt merdeer eo hoc'h hini ?
Google Chrome v49
-
• Pesseurt reolenn n'eo ket doujet gant azasadenn ar c'hoari-mañ ?
When a robot is in mud, only its first move order is to be ignored, and the second should move it out of the mud, even if there was a turn in between.
-
• Ha posupl eo gwelet torridigezh ar reolenn e replay ar bartienn ? Ma 'z eo ya, da be niverenn taol ?
Yes, replay from move 80. The bug occurs at move 81 I think, or 82.
• Peseurt merdeer eo hoc'h hini ?
Google Chrome v49
-
• Peseurt taol ho peus c'hoant c'hoari ?
When a robot is in mud, only its first move order is to be ignored, and the second should move it out of the mud, even if there was a turn in between.
-
• Petra emaoc'h o klask ober evit delankañ an ober c'hoari-mañ ?
Yes, replay from move 80. The bug occurs at move 81 I think, or 82.
-
• What happened when you try to do this (error message, game status bar message, ...)?
• Peseurt merdeer eo hoc'h hini ?
Google Chrome v49
-
• Da be bazenn ar bartienn eo en em gavet ar gudenn (petra oa testenn kemenn ar c'hoari) ?
When a robot is in mud, only its first move order is to be ignored, and the second should move it out of the mud, even if there was a turn in between.
-
• What happened when you try to do a game action (error message, game status bar message, ...)?
Yes, replay from move 80. The bug occurs at move 81 I think, or 82.
• Peseurt merdeer eo hoc'h hini ?
Google Chrome v49
-
• Mar-plij, diskrivit kudenn an diskwel. M'ho peus un dapadenn skramm eus ar gudenn (ho pezit soñj d'eus se !), gellout a rit implij Imgur.com evit e bellgargañ hag eilañ/pegañ al liamm amañ.
When a robot is in mud, only its first move order is to be ignored, and the second should move it out of the mud, even if there was a turn in between.
• Peseurt merdeer eo hoc'h hini ?
Google Chrome v49
-
• Mar-plij, eilit/pegit an destenn e Saozneg ha n'eo ket en ho yezh. M'ho peus un dapadenn skramm eus ar gudenn (ho pezit soñj d'eus se !), gellout a rit implij Imgur.com evit e bellgargañ hag eilañ/pegañ al liamm amañ.
When a robot is in mud, only its first move order is to be ignored, and the second should move it out of the mud, even if there was a turn in between.
-
• Ha dibres eo an destenn-mañ er sistem treiñ? Ma ya, daoust ha troet eo bet ouzhpenn 24 eur 'zo ?
Yes, replay from move 80. The bug occurs at move 81 I think, or 82.
• Peseurt merdeer eo hoc'h hini ?
Google Chrome v49
-
• Displegit ho kinnig mar-plij, e berrgomzoù met en un doare resis, evit ma vefe an aesañ posupl kompren mat ar pezh ho peus c'hoant lâret.
When a robot is in mud, only its first move order is to be ignored, and the second should move it out of the mud, even if there was a turn in between.
• Peseurt merdeer eo hoc'h hini ?
Google Chrome v49
Roll-istor an danevelloù bog
Robot A executes: turn right, zap (turn right), zap (move forward)
Robot B executes: turn right, forward & grab (white tile), drop
Both forward orders resulted in the message "Robot B forward is ignored because of the mud"
I haven't encountered this issue before, so I don't know if it is because I have interpreted the rules differently from the implementor, or because the first move order was given by a zap, or because the second move order was on a white tile, or the intervening turn order, or some combination of these. Perhaps other players will comment and narrow this down.
Relevant quotes from the English version of the rulebook:
"Mud has no memory : should a robot start his turn in the Mud,
it will need two Forward moves to get out even if one was
ignored on the previous turn."
Note that the rules are consistent about referring to a player's turn as
reprogramming both robots and executing both programs.
"Example 2 : A Robot starts his turn in a Mud hex. His program
is 'Forward 1x', 'Turn Left', 'Forward 1x'. The first Forward is
ignored, then the Robot Turns and moves out of the mud."
boardgamegeek.com/article/27911536#27911536
(Start at the post by tomslick)
Your bug has probably been fixed already, or was linked to a temporary failure of BGA service.
In any case, when filling a bug report, make sure to have an explicit title linked to the incident (ex: with error message), so other players can recognize it and vote for it.
Ouzhpennañ un dra bennak d'an danevell-mañ
- Niverenn taol all / Niverenn ar fiñv
- Ha renket eo bet ar gudenn gant an douchenn F5 ?
- Ha c'hoarvezet eo ar gudenn meur a wech ? Bewech ? Cheñch-dicheñch ?
- M'ho peus un dapadenn skramm eus ar gudenn (ho pezit soñj d'eus se !), gellout a rit implij Imgur.com evit e bellgargañ hag eilañ/pegañ al liamm amañ.
