#6779: "He have no card but flies to the planet !"
Petra a zo c'hoarvezet ? Trugarez evit dibab amañ dindan
Petra a zo c'hoarvezet ? Trugarez evit dibab amañ dindan
Gwiriit mar-plij ma n'eus ket dija un danevell evit an hevelep dodenn
M'oc'h a-du, VOTIT evit an danevell-mañ. An danevelloù gant ar muiañ a vouezhioù a vo studiet DA GENTAÑ !
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Deskrivadur dre ar munud
-
• Mar-plij, eilit/pegit ar gemennadenn fazi a zo war ho skramm, ma zo unan.
Move 10 :
El Raton flies to Hunter's Post -
• Displegit deomp, mar-plij, ar pezh ho poa c'hoant d'ober, ar pezh ho peus graet hag ar pezh a zo c'hoarvezet 'benn ar fin
• Peseurt merdeer eo hoc'h hini ?
Google Chrome v56
-
• Mar-plij, eilit/pegit an destenn e Saozneg ha n'eo ket en ho yezh. M'ho peus un dapadenn skramm eus ar gudenn (ho pezit soñj d'eus se !), gellout a rit implij Imgur.com evit e bellgargañ hag eilañ/pegañ al liamm amañ.
Move 10 :
El Raton flies to Hunter's Post -
• Ha dibres eo an destenn-mañ er sistem treiñ? Ma ya, daoust ha troet eo bet ouzhpenn 24 eur 'zo ?
• Peseurt merdeer eo hoc'h hini ?
Google Chrome v56
-
• Displegit ho kinnig mar-plij, e berrgomzoù met en un doare resis, evit ma vefe an aesañ posupl kompren mat ar pezh ho peus c'hoant lâret.
Move 10 :
El Raton flies to Hunter's Post • Peseurt merdeer eo hoc'h hini ?
Google Chrome v56
-
• Petra oa diskouezet war ar skramm pa 'z oc'h chomet stanket (Skramm goullo ? Ul lodenn eus etrefas ar c'hoari ? Kemennadenn fazi ?)
Move 10 :
El Raton flies to Hunter's Post • Peseurt merdeer eo hoc'h hini ?
Google Chrome v56
-
• Pesseurt reolenn n'eo ket doujet gant azasadenn ar c'hoari-mañ ?
Move 10 :
El Raton flies to Hunter's Post -
• Ha posupl eo gwelet torridigezh ar reolenn e replay ar bartienn ? Ma 'z eo ya, da be niverenn taol ?
• Peseurt merdeer eo hoc'h hini ?
Google Chrome v56
-
• Peseurt taol ho peus c'hoant c'hoari ?
Move 10 :
El Raton flies to Hunter's Post -
• Petra emaoc'h o klask ober evit delankañ an ober c'hoari-mañ ?
-
• What happened when you try to do this (error message, game status bar message, ...)?
• Peseurt merdeer eo hoc'h hini ?
Google Chrome v56
-
• Da be bazenn ar bartienn eo en em gavet ar gudenn (petra oa testenn kemenn ar c'hoari) ?
Move 10 :
El Raton flies to Hunter's Post -
• What happened when you try to do a game action (error message, game status bar message, ...)?
• Peseurt merdeer eo hoc'h hini ?
Google Chrome v56
-
• Mar-plij, diskrivit kudenn an diskwel. M'ho peus un dapadenn skramm eus ar gudenn (ho pezit soñj d'eus se !), gellout a rit implij Imgur.com evit e bellgargañ hag eilañ/pegañ al liamm amañ.
Move 10 :
El Raton flies to Hunter's Post • Peseurt merdeer eo hoc'h hini ?
Google Chrome v56
-
• Mar-plij, eilit/pegit an destenn e Saozneg ha n'eo ket en ho yezh. M'ho peus un dapadenn skramm eus ar gudenn (ho pezit soñj d'eus se !), gellout a rit implij Imgur.com evit e bellgargañ hag eilañ/pegañ al liamm amañ.
Move 10 :
El Raton flies to Hunter's Post -
• Ha dibres eo an destenn-mañ er sistem treiñ? Ma ya, daoust ha troet eo bet ouzhpenn 24 eur 'zo ?
• Peseurt merdeer eo hoc'h hini ?
Google Chrome v56
-
• Displegit ho kinnig mar-plij, e berrgomzoù met en un doare resis, evit ma vefe an aesañ posupl kompren mat ar pezh ho peus c'hoant lâret.
Move 10 :
El Raton flies to Hunter's Post • Peseurt merdeer eo hoc'h hini ?
Google Chrome v56
Roll-istor an danevelloù bog
used card won't abandon immediately, it can be used the second time!
You can fly to an adjacent planet without using a card, it's in the rules and in the turn reference at the bottom of the page. So no bug here, since in move 10 El Raton flies to an adjacent planet. Note the different wording: you can *fly* without using a card, but only to an adjacent planet (including from the first to the last, see explanation in the turn reference in "how to play" section), or you can *jump* to any planet, but you have to use a card for this.
As for the other bug you mention:
- please don't mix different bugs in the same bug report. We must be able to close the bug report if it has been solved or if it's not a bug, and when players vote to confirm a bug, we need to know which bug they confirm.
- I'm not sure I understand, do you mean that when you used a card to make an action, it was not discarded, and you could use it for your second action? Which turn did this happen? I didn't see anything like that in the 20 first moves of this game.
I'll close this bug report, if the 2nd bug you mention is not related to the first and is really a bug, please open another bug report with the number of the table and the number of the move.
Regards
Ouzhpennañ un dra bennak d'an danevell-mañ
- Niverenn taol all / Niverenn ar fiñv
- Ha renket eo bet ar gudenn gant an douchenn F5 ?
- Ha c'hoarvezet eo ar gudenn meur a wech ? Bewech ? Cheñch-dicheñch ?
- M'ho peus un dapadenn skramm eus ar gudenn (ho pezit soñj d'eus se !), gellout a rit implij Imgur.com evit e bellgargañ hag eilañ/pegañ al liamm amañ.
