#60199: "6b building which copies 10b building allows the movement of player to another 10b building."
Petra a zo c'hoarvezet ? Trugarez evit dibab amañ dindan
Petra a zo c'hoarvezet ? Trugarez evit dibab amañ dindan
Gwiriit mar-plij ma n'eus ket dija un danevell evit an hevelep dodenn
M'oc'h a-du, VOTIT evit an danevell-mañ. An danevelloù gant ar muiañ a vouezhioù a vo studiet DA GENTAÑ !
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Deskrivadur dre ar munud
-
• Mar-plij, eilit/pegit ar gemennadenn fazi a zo war ho skramm, ma zo unan.
6b building which copies 10b building allows the movement of player to another 10b building.
Rules as intended forbids using of the same building twice in a same turn.
boardgamegeek.com/thread/2755129/what-considered-building-type -
• Displegit deomp, mar-plij, ar pezh ho poa c'hoant d'ober, ar pezh ho peus graet hag ar pezh a zo c'hoarvezet 'benn ar fin
No.
• Peseurt merdeer eo hoc'h hini ?
Mozilla v5
-
• Mar-plij, eilit/pegit an destenn e Saozneg ha n'eo ket en ho yezh. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. Ha dibres eo an destenn-mañ er sistem treiñ? Ma ya, daoust ha troet eo bet ouzhpenn 24 eur 'zo ?
6b building which copies 10b building allows the movement of player to another 10b building.
Rules as intended forbids using of the same building twice in a same turn.
boardgamegeek.com/thread/2755129/what-considered-building-type • Peseurt merdeer eo hoc'h hini ?
Mozilla v5
-
• Displegit ho kinnig mar-plij, e berrgomzoù met en un doare resis, evit ma vefe an aesañ posupl kompren mat ar pezh ho peus c'hoant lâret.
6b building which copies 10b building allows the movement of player to another 10b building.
Rules as intended forbids using of the same building twice in a same turn.
boardgamegeek.com/thread/2755129/what-considered-building-type • Peseurt merdeer eo hoc'h hini ?
Mozilla v5
-
• Petra oa diskouezet war ar skramm pa 'z oc'h chomet stanket (Skramm goullo ? Ul lodenn eus etrefas ar c'hoari ? Kemennadenn fazi ?)
6b building which copies 10b building allows the movement of player to another 10b building.
Rules as intended forbids using of the same building twice in a same turn.
boardgamegeek.com/thread/2755129/what-considered-building-type • Peseurt merdeer eo hoc'h hini ?
Mozilla v5
-
• Pesseurt reolenn n'eo ket doujet gant azasadenn ar c'hoari-mañ ?
6b building which copies 10b building allows the movement of player to another 10b building.
Rules as intended forbids using of the same building twice in a same turn.
boardgamegeek.com/thread/2755129/what-considered-building-type -
• Ha posupl eo gwelet torridigezh ar reolenn e replay ar bartienn ? Ma 'z eo ya, da be niverenn taol ?
No.
• Peseurt merdeer eo hoc'h hini ?
Mozilla v5
-
• Peseurt taol ho peus c'hoant c'hoari ?
6b building which copies 10b building allows the movement of player to another 10b building.
Rules as intended forbids using of the same building twice in a same turn.
boardgamegeek.com/thread/2755129/what-considered-building-type -
• Petra emaoc'h o klask ober evit delankañ an ober c'hoari-mañ ?
No.
-
• What happened when you try to do this (error message, game status bar message, ...)?
• Peseurt merdeer eo hoc'h hini ?
Mozilla v5
-
• Da be bazenn ar bartienn eo en em gavet ar gudenn (petra oa testenn kemenn ar c'hoari) ?
6b building which copies 10b building allows the movement of player to another 10b building.
Rules as intended forbids using of the same building twice in a same turn.
boardgamegeek.com/thread/2755129/what-considered-building-type -
• What happened when you try to do a game action (error message, game status bar message, ...)?
No.
• Peseurt merdeer eo hoc'h hini ?
Mozilla v5
-
• Mar-plij, diskrivit kudenn an diskwel. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
6b building which copies 10b building allows the movement of player to another 10b building.
Rules as intended forbids using of the same building twice in a same turn.
boardgamegeek.com/thread/2755129/what-considered-building-type • Peseurt merdeer eo hoc'h hini ?
Mozilla v5
-
• Mar-plij, eilit/pegit an destenn e Saozneg ha n'eo ket en ho yezh. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. Ha dibres eo an destenn-mañ er sistem treiñ? Ma ya, daoust ha troet eo bet ouzhpenn 24 eur 'zo ?
6b building which copies 10b building allows the movement of player to another 10b building.
Rules as intended forbids using of the same building twice in a same turn.
boardgamegeek.com/thread/2755129/what-considered-building-type • Peseurt merdeer eo hoc'h hini ?
Mozilla v5
-
• Displegit ho kinnig mar-plij, e berrgomzoù met en un doare resis, evit ma vefe an aesañ posupl kompren mat ar pezh ho peus c'hoant lâret.
6b building which copies 10b building allows the movement of player to another 10b building.
Rules as intended forbids using of the same building twice in a same turn.
boardgamegeek.com/thread/2755129/what-considered-building-type • Peseurt merdeer eo hoc'h hini ?
Mozilla v5
Roll-istor an danevelloù bog
With 6b copying a 10b you can go on your own 10b (or vice versa) BUT you will not be able to use its actions (only the single auxiliary action).
Could you please provide me the move number where it happened because I can't find it.
I caused a regression reworking the way single auxiliary action are displayed (the one as alternative of location action)
I downloaded a PDF of the Second Edition's rulebook and have read the BGG thread mentioned above, but I don't see this rule in the actual rulebook...
(And that BGG thread seems to contain two different rules for building 6B, which is why I was trying to find the /actual/ definitive rule. :-)
"By using this building, you may not perform the same actions of the same building (same number and letter)
during the same turn. (This may apply if you copy a building with the action “Move your herder forward”.)"
But it was implemented, I just broke it :D
Fix is on its way
Ouzhpennañ un dra bennak d'an danevell-mañ
- Niverenn taol all / Niverenn ar fiñv
- Ha renket eo bet ar gudenn gant an douchenn F5 ?
- Ha c'hoarvezet eo ar gudenn meur a wech ? Bewech ? Cheñch-dicheñch ?
- If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
