#31406: "Game would not let me pay a rampart from my hand for prestige building"
Petra a zo c'hoarvezet ? Trugarez evit dibab amañ dindan
Petra a zo c'hoarvezet ? Trugarez evit dibab amañ dindan
Gwiriit mar-plij ma n'eus ket dija un danevell evit an hevelep dodenn
M'oc'h a-du, VOTIT evit an danevell-mañ. An danevelloù gant ar muiañ a vouezhioù a vo studiet DA GENTAÑ !
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Deskrivadur dre ar munud
-
• Mar-plij, eilit/pegit ar gemennadenn fazi a zo war ho skramm, ma zo unan.
I was trying to play the prestige building La Madeleine which requires a card to be spent from hand or district as cost. The game would not let me choose one of the ramparts from my hand. This may be an intentional rule, but I do not see any rule in the rulebook that the ramparts cannot be spent this way
-
• Displegit deomp, mar-plij, ar pezh ho poa c'hoant d'ober, ar pezh ho peus graet hag ar pezh a zo c'hoarvezet 'benn ar fin
Clicked the La Madeleine card to play it
• Peseurt merdeer eo hoc'h hini ?
Mozilla v5
-
• Mar-plij, eilit/pegit an destenn e Saozneg ha n'eo ket en ho yezh. M'ho peus un dapadenn skramm eus ar gudenn (ho pezit soñj d'eus se !), gellout a rit implij Imgur.com evit e bellgargañ hag eilañ/pegañ al liamm amañ.
I was trying to play the prestige building La Madeleine which requires a card to be spent from hand or district as cost. The game would not let me choose one of the ramparts from my hand. This may be an intentional rule, but I do not see any rule in the rulebook that the ramparts cannot be spent this way
-
• Ha dibres eo an destenn-mañ er sistem treiñ? Ma ya, daoust ha troet eo bet ouzhpenn 24 eur 'zo ?
Clicked the La Madeleine card to play it
• Peseurt merdeer eo hoc'h hini ?
Mozilla v5
-
• Displegit ho kinnig mar-plij, e berrgomzoù met en un doare resis, evit ma vefe an aesañ posupl kompren mat ar pezh ho peus c'hoant lâret.
I was trying to play the prestige building La Madeleine which requires a card to be spent from hand or district as cost. The game would not let me choose one of the ramparts from my hand. This may be an intentional rule, but I do not see any rule in the rulebook that the ramparts cannot be spent this way
• Peseurt merdeer eo hoc'h hini ?
Mozilla v5
-
• Petra oa diskouezet war ar skramm pa 'z oc'h chomet stanket (Skramm goullo ? Ul lodenn eus etrefas ar c'hoari ? Kemennadenn fazi ?)
I was trying to play the prestige building La Madeleine which requires a card to be spent from hand or district as cost. The game would not let me choose one of the ramparts from my hand. This may be an intentional rule, but I do not see any rule in the rulebook that the ramparts cannot be spent this way
• Peseurt merdeer eo hoc'h hini ?
Mozilla v5
-
• Pesseurt reolenn n'eo ket doujet gant azasadenn ar c'hoari-mañ ?
I was trying to play the prestige building La Madeleine which requires a card to be spent from hand or district as cost. The game would not let me choose one of the ramparts from my hand. This may be an intentional rule, but I do not see any rule in the rulebook that the ramparts cannot be spent this way
-
• Ha posupl eo gwelet torridigezh ar reolenn e replay ar bartienn ? Ma 'z eo ya, da be niverenn taol ?
Clicked the La Madeleine card to play it
• Peseurt merdeer eo hoc'h hini ?
Mozilla v5
-
• Peseurt taol ho peus c'hoant c'hoari ?
I was trying to play the prestige building La Madeleine which requires a card to be spent from hand or district as cost. The game would not let me choose one of the ramparts from my hand. This may be an intentional rule, but I do not see any rule in the rulebook that the ramparts cannot be spent this way
-
• Petra emaoc'h o klask ober evit delankañ an ober c'hoari-mañ ?
Clicked the La Madeleine card to play it
-
• What happened when you try to do this (error message, game status bar message, ...)?
Game simply wouldn't accept my selection of the rampart card, which would have forced me to discard from my district
• Peseurt merdeer eo hoc'h hini ?
Mozilla v5
-
• Da be bazenn ar bartienn eo en em gavet ar gudenn (petra oa testenn kemenn ar c'hoari) ?
I was trying to play the prestige building La Madeleine which requires a card to be spent from hand or district as cost. The game would not let me choose one of the ramparts from my hand. This may be an intentional rule, but I do not see any rule in the rulebook that the ramparts cannot be spent this way
-
• What happened when you try to do a game action (error message, game status bar message, ...)?
Clicked the La Madeleine card to play it
• Peseurt merdeer eo hoc'h hini ?
Mozilla v5
-
• Mar-plij, diskrivit kudenn an diskwel. M'ho peus un dapadenn skramm eus ar gudenn (ho pezit soñj d'eus se !), gellout a rit implij Imgur.com evit e bellgargañ hag eilañ/pegañ al liamm amañ.
I was trying to play the prestige building La Madeleine which requires a card to be spent from hand or district as cost. The game would not let me choose one of the ramparts from my hand. This may be an intentional rule, but I do not see any rule in the rulebook that the ramparts cannot be spent this way
• Peseurt merdeer eo hoc'h hini ?
Mozilla v5
-
• Mar-plij, eilit/pegit an destenn e Saozneg ha n'eo ket en ho yezh. M'ho peus un dapadenn skramm eus ar gudenn (ho pezit soñj d'eus se !), gellout a rit implij Imgur.com evit e bellgargañ hag eilañ/pegañ al liamm amañ.
I was trying to play the prestige building La Madeleine which requires a card to be spent from hand or district as cost. The game would not let me choose one of the ramparts from my hand. This may be an intentional rule, but I do not see any rule in the rulebook that the ramparts cannot be spent this way
-
• Ha dibres eo an destenn-mañ er sistem treiñ? Ma ya, daoust ha troet eo bet ouzhpenn 24 eur 'zo ?
Clicked the La Madeleine card to play it
• Peseurt merdeer eo hoc'h hini ?
Mozilla v5
-
• Displegit ho kinnig mar-plij, e berrgomzoù met en un doare resis, evit ma vefe an aesañ posupl kompren mat ar pezh ho peus c'hoant lâret.
I was trying to play the prestige building La Madeleine which requires a card to be spent from hand or district as cost. The game would not let me choose one of the ramparts from my hand. This may be an intentional rule, but I do not see any rule in the rulebook that the ramparts cannot be spent this way
• Peseurt merdeer eo hoc'h hini ?
Mozilla v5
Roll-istor an danevelloù bog
Your bug has probably been fixed already, or was linked to a temporary failure of BGA service.
In any case, when filling a bug report, make sure to have an explicit title linked to the incident (ex: with error message), so other players can recognize it and vote for it.
Ouzhpennañ un dra bennak d'an danevell-mañ
- Niverenn taol all / Niverenn ar fiñv
- Ha renket eo bet ar gudenn gant an douchenn F5 ?
- Ha c'hoarvezet eo ar gudenn meur a wech ? Bewech ? Cheñch-dicheñch ?
- M'ho peus un dapadenn skramm eus ar gudenn (ho pezit soñj d'eus se !), gellout a rit implij Imgur.com evit e bellgargañ hag eilañ/pegañ al liamm amañ.
