#163684: ""let the French fight", blocks also British Indian units"
Petra a zo c'hoarvezet ? Trugarez evit dibab amañ dindan
Petra a zo c'hoarvezet ? Trugarez evit dibab amañ dindan
Gwiriit mar-plij ma n'eus ket dija un danevell evit an hevelep dodenn
M'oc'h a-du, VOTIT evit an danevell-mañ. An danevelloù gant ar muiañ a vouezhioù a vo studiet DA GENTAÑ !
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Deskrivadur dre ar munud
-
• Mar-plij, eilit/pegit ar gemennadenn fazi a zo war ho skramm, ma zo unan.
When the French player draws the Indian Action "let the French fight", also the British confederated units cannot be used that turn. I don`t think, this is correct. At least this is not mentioned in the rules.
-
• Displegit deomp, mar-plij, ar pezh ho poa c'hoant d'ober, ar pezh ho peus graet hag ar pezh a zo c'hoarvezet 'benn ar fin
Should be, will record. if I see the card drawn again, but should be easy repeatable
• Peseurt merdeer eo hoc'h hini ?
Google Chrome v134
-
• Mar-plij, eilit/pegit an destenn e Saozneg ha n'eo ket en ho yezh. M'ho peus un dapadenn skramm eus ar gudenn (ho pezit soñj d'eus se !), gellout a rit implij Imgur.com evit e bellgargañ hag eilañ/pegañ al liamm amañ.
When the French player draws the Indian Action "let the French fight", also the British confederated units cannot be used that turn. I don`t think, this is correct. At least this is not mentioned in the rules.
-
• Ha dibres eo an destenn-mañ er sistem treiñ? Ma ya, daoust ha troet eo bet ouzhpenn 24 eur 'zo ?
Should be, will record. if I see the card drawn again, but should be easy repeatable
• Peseurt merdeer eo hoc'h hini ?
Google Chrome v134
-
• Displegit ho kinnig mar-plij, e berrgomzoù met en un doare resis, evit ma vefe an aesañ posupl kompren mat ar pezh ho peus c'hoant lâret.
When the French player draws the Indian Action "let the French fight", also the British confederated units cannot be used that turn. I don`t think, this is correct. At least this is not mentioned in the rules.
• Peseurt merdeer eo hoc'h hini ?
Google Chrome v134
-
• Petra oa diskouezet war ar skramm pa 'z oc'h chomet stanket (Skramm goullo ? Ul lodenn eus etrefas ar c'hoari ? Kemennadenn fazi ?)
When the French player draws the Indian Action "let the French fight", also the British confederated units cannot be used that turn. I don`t think, this is correct. At least this is not mentioned in the rules.
• Peseurt merdeer eo hoc'h hini ?
Google Chrome v134
-
• Pesseurt reolenn n'eo ket doujet gant azasadenn ar c'hoari-mañ ?
When the French player draws the Indian Action "let the French fight", also the British confederated units cannot be used that turn. I don`t think, this is correct. At least this is not mentioned in the rules.
-
• Ha posupl eo gwelet torridigezh ar reolenn e replay ar bartienn ? Ma 'z eo ya, da be niverenn taol ?
Should be, will record. if I see the card drawn again, but should be easy repeatable
• Peseurt merdeer eo hoc'h hini ?
Google Chrome v134
-
• Peseurt taol ho peus c'hoant c'hoari ?
When the French player draws the Indian Action "let the French fight", also the British confederated units cannot be used that turn. I don`t think, this is correct. At least this is not mentioned in the rules.
-
• Petra emaoc'h o klask ober evit delankañ an ober c'hoari-mañ ?
Should be, will record. if I see the card drawn again, but should be easy repeatable
-
• What happened when you try to do this (error message, game status bar message, ...)?
• Peseurt merdeer eo hoc'h hini ?
Google Chrome v134
-
• Da be bazenn ar bartienn eo en em gavet ar gudenn (petra oa testenn kemenn ar c'hoari) ?
When the French player draws the Indian Action "let the French fight", also the British confederated units cannot be used that turn. I don`t think, this is correct. At least this is not mentioned in the rules.
-
• What happened when you try to do a game action (error message, game status bar message, ...)?
Should be, will record. if I see the card drawn again, but should be easy repeatable
• Peseurt merdeer eo hoc'h hini ?
Google Chrome v134
-
• Mar-plij, diskrivit kudenn an diskwel. M'ho peus un dapadenn skramm eus ar gudenn (ho pezit soñj d'eus se !), gellout a rit implij Imgur.com evit e bellgargañ hag eilañ/pegañ al liamm amañ.
When the French player draws the Indian Action "let the French fight", also the British confederated units cannot be used that turn. I don`t think, this is correct. At least this is not mentioned in the rules.
• Peseurt merdeer eo hoc'h hini ?
Google Chrome v134
-
• Mar-plij, eilit/pegit an destenn e Saozneg ha n'eo ket en ho yezh. M'ho peus un dapadenn skramm eus ar gudenn (ho pezit soñj d'eus se !), gellout a rit implij Imgur.com evit e bellgargañ hag eilañ/pegañ al liamm amañ.
When the French player draws the Indian Action "let the French fight", also the British confederated units cannot be used that turn. I don`t think, this is correct. At least this is not mentioned in the rules.
-
• Ha dibres eo an destenn-mañ er sistem treiñ? Ma ya, daoust ha troet eo bet ouzhpenn 24 eur 'zo ?
Should be, will record. if I see the card drawn again, but should be easy repeatable
• Peseurt merdeer eo hoc'h hini ?
Google Chrome v134
-
• Displegit ho kinnig mar-plij, e berrgomzoù met en un doare resis, evit ma vefe an aesañ posupl kompren mat ar pezh ho peus c'hoant lâret.
When the French player draws the Indian Action "let the French fight", also the British confederated units cannot be used that turn. I don`t think, this is correct. At least this is not mentioned in the rules.
• Peseurt merdeer eo hoc'h hini ?
Google Chrome v134
Roll-istor an danevelloù bog
Ouzhpennañ un dra bennak d'an danevell-mañ
- Niverenn taol all / Niverenn ar fiñv
- Ha renket eo bet ar gudenn gant an douchenn F5 ?
- Ha c'hoarvezet eo ar gudenn meur a wech ? Bewech ? Cheñch-dicheñch ?
- M'ho peus un dapadenn skramm eus ar gudenn (ho pezit soñj d'eus se !), gellout a rit implij Imgur.com evit e bellgargañ hag eilañ/pegañ al liamm amañ.
