#160080: "Giant Brain bought through Made in a Lab did not trigger 4th roll on the turn "
Petra a zo c'hoarvezet ? Trugarez evit dibab amañ dindan
Petra a zo c'hoarvezet ? Trugarez evit dibab amañ dindan
Gwiriit mar-plij ma n'eus ket dija un danevell evit an hevelep dodenn
M'oc'h a-du, VOTIT evit an danevell-mañ. An danevelloù gant ar muiañ a vouezhioù a vo studiet DA GENTAÑ !
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Deskrivadur dre ar munud
-
• Mar-plij, eilit/pegit ar gemennadenn fazi a zo war ho skramm, ma zo unan.
I see no reason why the card would not have any effect on the actual turn as no rolls were done yet.
No clear indication in rule book about it but does not follow the logic. -
• Displegit deomp, mar-plij, ar pezh ho poa c'hoant d'ober, ar pezh ho peus graet hag ar pezh a zo c'hoarvezet 'benn ar fin
Yes, card was bought on move 82
• Peseurt merdeer eo hoc'h hini ?
Google Chrome v133
-
• Mar-plij, eilit/pegit an destenn e Saozneg ha n'eo ket en ho yezh. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. Ha dibres eo an destenn-mañ er sistem treiñ? Ma ya, daoust ha troet eo bet ouzhpenn 24 eur 'zo ?
I see no reason why the card would not have any effect on the actual turn as no rolls were done yet.
No clear indication in rule book about it but does not follow the logic. • Peseurt merdeer eo hoc'h hini ?
Google Chrome v133
-
• Displegit ho kinnig mar-plij, e berrgomzoù met en un doare resis, evit ma vefe an aesañ posupl kompren mat ar pezh ho peus c'hoant lâret.
I see no reason why the card would not have any effect on the actual turn as no rolls were done yet.
No clear indication in rule book about it but does not follow the logic. • Peseurt merdeer eo hoc'h hini ?
Google Chrome v133
-
• Petra oa diskouezet war ar skramm pa 'z oc'h chomet stanket (Skramm goullo ? Ul lodenn eus etrefas ar c'hoari ? Kemennadenn fazi ?)
I see no reason why the card would not have any effect on the actual turn as no rolls were done yet.
No clear indication in rule book about it but does not follow the logic. • Peseurt merdeer eo hoc'h hini ?
Google Chrome v133
-
• Pesseurt reolenn n'eo ket doujet gant azasadenn ar c'hoari-mañ ?
I see no reason why the card would not have any effect on the actual turn as no rolls were done yet.
No clear indication in rule book about it but does not follow the logic. -
• Ha posupl eo gwelet torridigezh ar reolenn e replay ar bartienn ? Ma 'z eo ya, da be niverenn taol ?
Yes, card was bought on move 82
• Peseurt merdeer eo hoc'h hini ?
Google Chrome v133
-
• Peseurt taol ho peus c'hoant c'hoari ?
I see no reason why the card would not have any effect on the actual turn as no rolls were done yet.
No clear indication in rule book about it but does not follow the logic. -
• Petra emaoc'h o klask ober evit delankañ an ober c'hoari-mañ ?
Yes, card was bought on move 82
-
• What happened when you try to do this (error message, game status bar message, ...)?
• Peseurt merdeer eo hoc'h hini ?
Google Chrome v133
-
• Da be bazenn ar bartienn eo en em gavet ar gudenn (petra oa testenn kemenn ar c'hoari) ?
I see no reason why the card would not have any effect on the actual turn as no rolls were done yet.
No clear indication in rule book about it but does not follow the logic. -
• What happened when you try to do a game action (error message, game status bar message, ...)?
Yes, card was bought on move 82
• Peseurt merdeer eo hoc'h hini ?
Google Chrome v133
-
• Mar-plij, diskrivit kudenn an diskwel. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
I see no reason why the card would not have any effect on the actual turn as no rolls were done yet.
No clear indication in rule book about it but does not follow the logic. • Peseurt merdeer eo hoc'h hini ?
Google Chrome v133
-
• Mar-plij, eilit/pegit an destenn e Saozneg ha n'eo ket en ho yezh. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. Ha dibres eo an destenn-mañ er sistem treiñ? Ma ya, daoust ha troet eo bet ouzhpenn 24 eur 'zo ?
I see no reason why the card would not have any effect on the actual turn as no rolls were done yet.
No clear indication in rule book about it but does not follow the logic. • Peseurt merdeer eo hoc'h hini ?
Google Chrome v133
-
• Displegit ho kinnig mar-plij, e berrgomzoù met en un doare resis, evit ma vefe an aesañ posupl kompren mat ar pezh ho peus c'hoant lâret.
I see no reason why the card would not have any effect on the actual turn as no rolls were done yet.
No clear indication in rule book about it but does not follow the logic. • Peseurt merdeer eo hoc'h hini ?
Google Chrome v133
Roll-istor an danevelloù bog
I see it as you getting the dice and number of rolls before you purchase the card, so these cards don't affect your number of dice and rolls.
Made in Lab is still quite a powerful card, and adding this change would make it even more powerful, too powerful for 3 energy cost.
Same type of error/bug/possibly correct implementation. Bought Natural Selection with Made in a Lab, but did not get to roll an extra die
Ouzhpennañ un dra bennak d'an danevell-mañ
- Niverenn taol all / Niverenn ar fiñv
- Ha renket eo bet ar gudenn gant an douchenn F5 ?
- Ha c'hoarvezet eo ar gudenn meur a wech ? Bewech ? Cheñch-dicheñch ?
- If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
